Opleidingen

Opleidingen

Efficiënt vergaderen (WZC)

We vergaderen nogal wat af en dat moet ook. De…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (WZC)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag (wzc)

Vanuit de hersenkunde en de nieuwste inzichten in dementie geven…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (LB)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Wees de burn-out voor! (zh)

Het zijn meestal betrokken medewerkers met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Het…

Meer info
Energielekken op het werk (wzc)

Wat doe je wanneer je te maken hebt met collega’s,…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (TZ)

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (WZC)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Budgetvriendelijk koken (tz)

Cliënten van de thuiszorg hebben het vaak financieel niet erg…

Meer info
Introductie in Lean Management

Tijdens deze introductie maak je als leidinggevende of directie kennis…

Meer info
Hoe bereid ik mijn functionerings- en evaluatiegesprek voor? (WZC)

In een modern personeelsbeleid dient iedere medewerker zich persoonlijk te…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: basis (tz)

Heb je ook wel eens het gevoel dat je iets…

Meer info
Leiding geven: de dynamiek van een team (wzc)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Timemanagement (LB)

Hebt u regelmatig het gevoel dat u te veel hooi…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (TZ)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Van een klacht naar een glimlach (TZ)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met cliënten de…

Meer info
Omgaan met personen met psychische stoornissen: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op de vorming ‘Omgaan met…

Meer info
Gezond koken

Naast rekening houden met een beperkt budget, dient de thuisverzorger…

Meer info
Rugsparend werken voor niet-zorgpersoneel (TZ)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
Discretie in je job/ omgaan met privacy (TZ)

Hulp in huis halen betekent voor iedere cliënt: het inleveren…

Meer info
Mijn impact en invloed als leidinggevende (tz)

U bent soms verbaasd hoe het die ene collega of…

Meer info
Actief luisteren (zh)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Werken in gezinnen met een andere cultuur (TZ)

Meer en meer worden onze zorgverleners (verzorgenden, poetsvrouwen, …) geconfronteerd…

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk! (wzc)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (WZC)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Verbindend communiceren (LB)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Authentiek leiderschap (wzc)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (TZ)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de ouderenzorg

We staan stil bij alle mogelijke ruimtes aanwezig in een…

Meer info
Dementie: basis (TZ)

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons