Opleidingen

Opleidingen

Maak je zichtbaar op je werk! (wzc)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen!

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Verbindend communiceren (LB)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Authentiek leiderschap (wzc)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (TZ)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de ouderenzorg

We staan stil bij alle mogelijke ruimtes aanwezig in een…

Meer info
Dementie: basis

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (tz)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Praktische oefeningen en tips om om te gaan met agressie (TZ)

We oefenen tips en trucs in om om te gaan…

Meer info
Het leiden van veranderingen (wzc)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals een verhuis…

Meer info
Werken vanuit je talenten (zh)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (wzc)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
AVM en handhygiëne (TZ)

Waar staat AVM voor? – handhygiëne – plaats van de…

Meer info
Omgaan met ergernissen binnen mijn team

Ergernissen, spanningen, uitdagingen …. soms onvermijdelijk in een team. Soms…

Meer info
Het leiden van veranderingen (tz)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals de reorganisatie…

Meer info
Hoe krijg ik het – met respect – gezegd? (TZ)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Wees de burn-out voor! (tz-lg)

Leidinggevenden in de zorg zijn een kwetsbare groep voor burn-out….

Meer info
Omgaan met moeilijke cliëntsituaties (tz)

Een moeilijke cliënt ‘reist’ vaak van de ene medewerker naar…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (WZC)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Ken je collega’s! (tz)

Ook in de thuiszorg kom je vaak jouw collega’s tegen,…

Meer info
Wel in je vel (wzc)

Stress op het werk, stress thuis, stress om van thuis…

Meer info
Introductie in leiderschapsstijlen (wzc)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info
Voeding en ondervoeding bij ouderen (WZC)

In deze vorming komen onder meer volgende items aan bod:…

Meer info
Humeur? Humor! (WZC)

Een glimlach is de kortste afstand tussen twee mensen en…

Meer info
Ik wil niet klagen, maar … (ZH)

Vaak zuchten we al als een collega een gesprek begint…

Meer info
Detailzorg: Hand- en voetverzorging (tz)

Hand- en voetverzorging is een regelmatige taak voor de zorgkundige….

Meer info
Eenzaamheid bij ouderen (wzc)

Eenzaamheid kunnen we definiëren als: “het subjectief ervaren van een…

Meer info
Armoede bij cliënten

Volgende inhoud is voorzien in de vorming: * Begrippen die…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag vanuit dementie (TZ)

Wij verwachten nog steeds communicatie op ons niveau, maar niet…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons