Opleidingen

Opleidingen

Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (Lokale besturen)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Wees de burn-out voor! (WZC)

Het zijn meestal betrokken medewerkers met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel die…

Meer info
AVM en handhygiëne (WZC)

Waar staat AVM voor? – handhygiëne – plaats van de…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (zh)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Delegeren is een kunst (zh)

1. Wat is delegeren? – Wat? – Wanneer delegeren? -…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties (wzc)

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Levensbeschouwelijke vragen in een diverse samenleving (TZ)

In deze vorming staan we stil bij de levensbeschouwelijke vragen…

Meer info
Eenzaamheid bij ouderen (tz)

Eenzaamheid kunnen we definiëren als: “het subjectief ervaren van een…

Meer info
De Validation-methode van Naomi Feil

De Validation-methode van Naomi Feil is een communicatiemethode waarbij de…

Meer info
Train de interne trainer

Grote organisaties zetten vaak eigen medewerkers in als interne trainers….

Meer info
Goede afspraken maken: hoe doe je dat? (wzc)

Wanneer er misverstanden of frustraties ontstaan in een team, is…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (tz)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
Vergroot je zelfvertrouwen (wzc)

Zelfvertrouwen is het gevoel van eigenwaarde. We weten allemaal dat…

Meer info
Actief luisteren (tz)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Motiveren van medewerkers (TZ)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
‘Verkopen’ in de zorg

‘Sales’, ‘verkopen’, ‘commercieel denken’, … daar denken we niet meteen…

Meer info
Ken jezelf! (zh)

De vorming ‘Ken jezelf!’ vertrekt vanuit de zorgmedewerker zelf. Je…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (lokale besturen)

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Professioneel schoonmaken in de thuiszorg

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in een virtueel…

Meer info
Kinderopvang: I like to move it

Kinderen komen terug uit school en hebben een dag op…

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (ZH)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Kinderopvang: Ik wil zo samenwerken! En jij?

Jij wil ’s middags graag samen eten. Je collega wil…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (zh)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
Naar een professionele teamdynamiek

“Teams” is eigenlijk een vreemd begrip. Je werkt soms meer…

Meer info
Helder communiceren (tz)

Zeggen wat je te zeggen hebt. Zeggen wat je doet…

Meer info
Omgaan met levensvragen (TZ)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Generaties in de zorg (tz)

In de zorg staan we stilaan met 4 generaties op…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Levensbeschouwelijke vragen in een diverse samenleving (zh)

In deze vorming staan we stil bij de levensbeschouwelijke vragen…

Meer info
Ik werk in ploegendienst. Hoe kan ik gezond eten en leven? (TZ)

Werken in ploegendienst valt de ene medewerker beter mee dan…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons