Opleidingen

Opleidingen

Omgaan met personen met psychische stoornissen: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op de vorming ‘Omgaan met…

Meer info
Gezond koken

Naast rekening houden met een beperkt budget, dient de thuisverzorger…

Meer info
Rugsparend werken voor niet-zorgpersoneel (TZ)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
Discretie in je job/ omgaan met privacy (TZ)

Hulp in huis halen betekent voor iedere cliënt: het inleveren…

Meer info
Mijn impact en invloed als leidinggevende (tz)

U bent soms verbaasd hoe het die ene collega of…

Meer info
Actief luisteren (zh)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Werken in gezinnen met een andere cultuur (TZ)

Meer en meer worden onze zorgverleners (verzorgenden, poetsvrouwen, …) geconfronteerd…

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk! (wzc)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (WZC)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Verbindend communiceren (LB)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Authentiek leiderschap (wzc)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (TZ)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de ouderenzorg

Via een virtuele rondleiding in een woonzorgcentrum staan we stil…

Meer info
Dementie: basis (TZ)

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (tz)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Praktische oefeningen en tips om om te gaan met agressie (TZ)

We oefenen tips en trucs in om om te gaan…

Meer info
Het leiden van veranderingen (wzc)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals een verhuis…

Meer info
Werken vanuit je talenten (zh)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (wzc)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
AVM en handhygiëne (TZ)

Waar staat AVM voor? – handhygiëne – plaats van de…

Meer info
Omgaan met ergernissen binnen mijn team

Ergernissen, spanningen, uitdagingen …. soms onvermijdelijk in een team. Soms…

Meer info
Het leiden van veranderingen (tz)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals de reorganisatie…

Meer info
Hoe krijg ik het – met respect – gezegd? (TZ)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Wees de burn-out voor! (tz-lg)

Leidinggevenden in de zorg zijn een kwetsbare groep voor burn-out….

Meer info
Omgaan met moeilijke cliëntsituaties (tz)

Een moeilijke cliënt ‘reist’ vaak van de ene medewerker naar…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (WZC)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Ken je collega’s! (tz)

Ook in de thuiszorg kom je vaak jouw collega’s tegen,…

Meer info
Wel in je vel (wzc)

Stress op het werk, stress thuis, stress om van thuis…

Meer info
Introductie in leiderschapsstijlen (wzc)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons