Opleidingen

Opleidingen

Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (WZC)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van bewoners (wzc)

Is Mariette lastig als zij 4 keer na elkaar belt?…

Meer info
Kinderopvang: Brand jij of ben je opgebrand?

“Branden”…een werkwoord. Hoe is het met de vervoeging? “Brand jij”…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van cliënten (tz)

Werken met lastige of moeilijke cliënten vereist veel inlevingsvermogen, geduld…

Meer info
Conflicten op de werkvloer (WZC)

Samenwerken in een team is vaak overgaan van het ene…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (TZ)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Delegeren is een kunst (wzc)

Programma: 1. Wat is delegeren? – Wat? – Wanneer delegeren?…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (tz)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Zinvolle activiteiten voor bewoners met dementie (wzc)

Waar halen we de inspiratie voor een activiteit voor bewoners…

Meer info
Psycho-sociaal welzijn op het werk

In deze vorming reiken we een basispakket aan met praktische,…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (TZ)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Oplossingsgericht leidinggeven (tz)

Staat het oplossingsgericht werken als leidinggevende haaks op onze opdracht…

Meer info
Assertiviteit (TZ)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Is familie moeilijk of heeft ze het moeilijk? (wzc)

Een verhuis naar een woonzorgcentrum is niet alleen voor de…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (WZC)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (wzc)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Peter- en meterschap (Lokale besturen)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
De 4 fasen van dementie (WZC)

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (TZ)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (TZ)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Mag ik ook iets zeggen? (wzc)

Ouderen die worden opgenomen in een woonzorgcentrum verliezen een deel…

Meer info
Omgaan met weerstand (Lokale besturen)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers….

Meer info
Klantgericht benaderen, maar toch grenzen durven stellen (wzc)

Het is een statement dat het cliënteel in de gezondheidszorg…

Meer info
Rugsparend werken voor zorgpersoneel (WZC)

Doel van deze vorming is als medewerker een goed inzicht…

Meer info
Naar een efficiënt uurrooster voor wzc’s

Op basis van een stappenplan voor gezond uurroosteren krijgen de…

Meer info
Hoe krijg ik het gezegd? (Lokale besturen)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Wees de burn-out voor! (voor leidinggevenden) (wzc)

Leidinggevenden in de zorg zijn een kwetsbare groep voor burn-out….

Meer info
Ken jezelf als leidinggevende (zh)

Deze training is opgebouwd rond een persoonlijke werkmap, waarin de…

Meer info
Van euhm…-team naar écht M-team

Het managementteam is anno 2020 uitgegroeid tot dé drijvende kracht…

Meer info
Ken je kwaliteiten als (management)teamlid en die van je collega’s!

Hoe met individuele sterktes een ijzersterk managementteam smeden? Om als…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons