Opleidingen

Opleidingen

Zinvolle activiteiten voor bewoners met dementie (wzc)

Waar halen we de inspiratie voor een activiteit voor bewoners…

Meer info
Psycho-sociaal welzijn op het werk

In deze vorming reiken we een basispakket aan met praktische,…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (TZ)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Is familie moeilijk of heeft ze het moeilijk? (wzc)

Een verhuis naar een woonzorgcentrum is niet alleen voor de…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (WZC)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (wzc)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Peter- en meterschap (Lokale besturen)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
De 4 fasen van dementie

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (TZ)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (TZ)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Mag ik ook iets zeggen? (wzc)

Ouderen die worden opgenomen in een woonzorgcentrum verliezen een deel…

Meer info
Omgaan met weerstand (Lokale besturen)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers….

Meer info
Klantgericht benaderen, maar toch grenzen durven stellen (wzc)

Het is een statement dat het cliënteel in de gezondheidszorg…

Meer info
Rugsparend werken voor zorgpersoneel

Doel van deze vorming is als medewerker een goed inzicht…

Meer info
Naar een efficiënt uurrooster

Op basis van een stappenplan voor gezond uurroosteren krijgen de…

Meer info
Hoe krijg ik het gezegd? (Lokale besturen)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Wees de burn-out voor! (voor leidinggevenden) (wzc)

Leidinggevenden in de zorg zijn een kwetsbare groep voor burn-out….

Meer info
Van euhm…-team naar écht M-team

Het managementteam is anno 2020 uitgegroeid tot dé drijvende kracht…

Meer info
Ken je kwaliteiten als (management)teamlid en die van je collega’s!

Hoe met individuele sterktes een ijzersterk managementteam smeden? Om als…

Meer info
Oplossingsgericht omgaan met tijdsdruk (digitaal)

Erkende vorming voor het functiecomplement hoofdverpleegkundige Data: 15/11/2022 én 21/11/2022…

Meer info
Anders omgaan met fouten vanuit omdenken (digitaal)

Erkende vorming voor het functiecomplement hoofdverpleegkundige Data: 06/12/2022 én 20/12/2022…

Meer info
Kennismaking met BelRAI

Interesse in BelRAI? Inhoud: in deze sessie laten wij u…

Meer info
Versterk jouw veerkracht!

Inhoud Voelt het voor jou ook aan alsof je de…

Meer info
Bijblijven met VSB (digitaal)

Op deze opleidingsdag gaan we na een korte herhaling van…

Meer info
Omgaan met ergernissen binnen mijn team (digitaal)

Functiecomplement hoofdverpleegkundige Data: 12/12/2022 én 15/12/2022 Van 13u00 tot 17u30…

Meer info
De kracht van kwetsbaarheid als leidinggevende (digitaal)

Functiecomplement hoofdverpleegkundige Data: 15/09/2022 én 29/09/2022 Van 13u00 tot 17u30…

Meer info
De invloed van bewoners en familie op een team (digitaal)

Functiecomplement hoofdverpleegkundige Data: 10/11/2022 én 24/11/2022 Van 08u30 tot 12u30…

Meer info
Opleidingen rond coaching

Voor onze opleidingen rond coaching kan u alle mogelijkheden terugvinden…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons