Opleidingen

Opleidingen

Noteren in het zorgdossier (wzc)

Noteren in het zorgdossier blijkt voor veel verpleegkundigen en zorgkundigen…

Meer info
Roddelen op jouw afdeling … hoe moet het nu verder?

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (wzc)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (zh)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Het ombuigen van weerstand (wzc)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Relaxatiemomenten (WZC)

Tijdens de workshop verkennen we methodieken zoals relaxatie en haptonomie,…

Meer info
Smakelijk eten! Motiveren van het maaltijdgebeuren.

Bewoners hebben vaak te maken met ondergewicht. Eén van de…

Meer info
Omgaan met levensvragen (WZC)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Het voeren van exit-gesprekken (wzc)

Het voeren van exit-gesprekken is een meerwaarde voor uw organisatie….

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Coachend leiderschap: basis (zh)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
De persoonsgerichte theorie van Tom Kitwood (wzc)

Kijk naar mij, ‘Zie’ je mij ? ik ben zoveel…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit: hoe krijg ik het gedaan? (zh)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info
Ken jezelf als leidinggevende (wzc)

Deze training is opgebouwd rond een persoonlijke werkmap, waarin de…

Meer info
Wondzorg (WZC)

Deel 1 handelt over het ontstaan van wonden. De meest…

Meer info
Discretie in je job (WZC)

Hoe reageer je als een bewoner jou iets in vertrouwen…

Meer info
Agressie aan de balie (wzc)

Soms slaan (telefoon)gesprekken om in twistgesprekken, medewerkers kunnen zich dan…

Meer info
Verbindende communicatie: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Verhoog je zelfvertrouwen (zh)

Zelfvertrouwen is het gevoel van eigenwaarde. We weten allemaal dat…

Meer info
Help! Het verandert! (WZC)

Een organisatie is steeds in beweging, maar wat te doen…

Meer info
Poetsen is een wetenschap (tz)

Poetsen is een chemisch proces. We voeren het bijna dagelijks…

Meer info
Van spanning en ergernissen naar ontspanning

Deze vorming is een teamcoaching van leidinggevenden. We vertrekken vanuit…

Meer info
Efficiënt vergaderen (TZ)

We vergaderen nogal wat af en dat moet ook. De…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg (wzc)

Mensen die zorg verlenen worden regelmatig geconfronteerd met moeilijke kwesties,…

Meer info
Communiceren met dokters (WZC)

We vertrekken vanuit de 5  axioma’s communicatieleer (Watzlawick): “Een mens…

Meer info
Leiding geven: de dynamiek van een team (zh)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: Hoe pak ik het aan? (tz)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
De kracht van non-verbale communicatie (zh)

Doelstellingen van deze vorming: – Het onderscheid leren tussen observeren…

Meer info
Verbindende communicatie: basis (TZ)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Dringende hulpverlening voor niet-gekwalificeerden (wzc)

Zelfs niet-paramedici kunnen met een snelle en adequate handeling een…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons