Opleidingen

Opleidingen

Rugsparend werken (lokale besturen)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige gesprekken’ maken (lokale besturen)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Professioneel schoonmaken (LB)

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in hun virtuele…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (LB)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Timemanagement (LB)

Hebt u regelmatig het gevoel dat u te veel hooi…

Meer info
Verbindend communiceren (LB)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Hoe krijg ik het gezegd? (Lokale besturen)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Omgaan met weerstand (Lokale besturen)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers….

Meer info
Peter- en meterschap (Lokale besturen)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Van euhm…-team naar écht M-team

Het managementteam is anno 2020 uitgegroeid tot dé drijvende kracht…

Meer info
Ken je kwaliteiten als (management)teamlid en die van je collega’s!

Hoe met individuele sterktes een ijzersterk managementteam smeden? Om als…

Meer info
Competenties van medewerkers verhogen (G & O)

Als leidinggevende kunt u een belangrijke bijdrage leveren in de…

Meer info
Conflicten coachen (G&O)

In veel teams zijn er wel eens meningsverschillen, roddels, onbegrip…

Meer info
Assertiviteit (G & O)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Gemotiveerd aan de slag blijven (G & O)

Kom jij iedere dag met evenveel ‘goesting’ naar je werk?…

Meer info
Functionerings- en evaluatiegesprekken (G & O)

Als leidinggevende is het één van onze taken om een…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (G & O)

‘Customer delight’: een begrip dat begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Ontstressen op het werk (G & O)

Werksituaties lopen soms uit de hand waardoor we ons neerslachtig…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (G&O)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Diversiteit op het werk (G & O)

We krijgen in het werkveld meer en meer te maken…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (G & O)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Wees de burn-out voor! (G&O)

Leidinggevenden zijn een kwetsbare groep voor burn-out. Het zijn meestal…

Meer info
Motiveren van medewerkers (G & O)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: hoe pak ik het aan? (G&O)

Het percentage ziekteverzuim is in stijgende lijn. Ziekteverzuim is voor…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (G&O)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
Coachend leidinggeven (G&O)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Oplossingsgerichte samenwerkingsvaardigheden (G & O)

Problemen oplossen is voor leidinggevenden 80% van de dagtaak. Deze…

Meer info
Agressie … waarover praten we? (G & O)

De deelnemers leren hoe een agressieve situatie ontstaat en wat…

Meer info
Van klacht naar glimlach (G & O)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met klanten de…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons