Opleidingen

Opleidingen

Van klantgericht naar customer delight: introductie (lokale besturen)

‘Customer delight’: een begrip dat begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Breinvriendelijk leiden

Hoe zou het zijn om ons brein beter te gebruiken?…

Meer info
Creatief denken als leidinggevende

Je wordt dagelijks uitgedaagd door je klanten, medewerkers om originele…

Meer info
De kracht van kwetsbaarheid

Wat betekent het als leidinggevende om je meer kwetsbaar op…

Meer info
Assertiviteit (Lokale besturen)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Conflicten coachen (Lokale besturen)

In veel teams zijn er wel eens meningsverschillen, roddels, onbegrip…

Meer info
Gemotiveerd aan de slag blijven (Lokale besturen)

Kom jij iedere dag met evenveel ‘goesting’ naar je werk?…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (Lokale besturen)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (lokale besturen)

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (lokale besturen)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: hoe pak ik het aan? (lokale besturen)

Het percentage ziekteverzuim is in stijgende lijn. Ziekteverzuim is voor…

Meer info
Agressie … waarover praten we? (lokale besturen)

De deelnemers leren hoe een agressieve situatie ontstaat en wat…

Meer info
Coachend leidinggeven (lokale besturen)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Van klacht naar glimlach (lokale besturen)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met klanten de…

Meer info
Motiveren van medewerkers (Lokale besturen)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Rugsparend werken (lokale besturen)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige gesprekken’ maken (lokale besturen)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Professioneel schoonmaken (LB)

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in hun virtuele…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (LB)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Timemanagement (LB)

Hebt u regelmatig het gevoel dat u te veel hooi…

Meer info
Verbindend communiceren (LB)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Hoe krijg ik het gezegd? (Lokale besturen)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Omgaan met weerstand (Lokale besturen)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers….

Meer info
Peter- en meterschap (Lokale besturen)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Van euhm…-team naar écht M-team

Het managementteam is anno 2020 uitgegroeid tot dé drijvende kracht…

Meer info
Ken je kwaliteiten als (management)teamlid en die van je collega’s!

Hoe met individuele sterktes een ijzersterk managementteam smeden? Om als…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons