Woonzorgcentra

Het voeren van exit-gesprekken (wzc)

Het voeren van exit-gesprekken is een meerwaarde voor uw organisatie. Zo weet u waarom iemand niet meer bij u wenst te werken. Daaraan kan u dan werken om dit te vermijden in de toekomst. En bent u toch tevreden dat die medewerker vertrekt, dan nog kan u leren uit de redenen waarom het zover gekomen is. U krijgt dan inzicht in de knelpunten van uw organisatie. En uw medewerkers die toch blijven, zijn meer betrokken omdat u ook effectief luistert en de knelpunten aanpakt.

We staan in deze vorming stil bij de redenen waarom we een exitgesprek moeten voeren. Maar hoe pakt u het nu concreet aan? We kijken naar de planning, de voorbereiding, de inhoud en voorbeeldvragen. We geven tips voor tijdens het gesprek en hoe u de resultaten kan terugkoppelen.

We gaan concreet aan de slag met enkele voorbeelden en een case voor een medewerker die de organisatie verlaat.

Vergelijkbare opleidingen

Doelgroep

Rubriek

Deel deze opleiding

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Taal

Nederlands

Aantal sessies

2 x 3 uur

Prijs

€ 1.100 (excl. 21% btw)

    Hoe mogen wij u contacteren?
    EmailTelefonisch