Onze diensten

Onze diensten

En jij? Hoe geef jij zorg?: verdieping (wzc)

Dit is een vervolg op de vorming ‘En jij? Hoe…

Meer info
Intervisie vanuit succeservaringen

Intervisie is een werkvorm die collega’s onder elkaar kunnen toepassen…

Meer info
Wel in je vel (ZH)

Stress op het werk, stress thuis, stress om van thuis…

Meer info
Kennismaking met Validation van Naomi Feil

De Validation-methode van Naomi Feil is een communicatiemethode waarbij de…

Meer info
Talentgericht werken met verpleegkundigen

Als je doet wat je graag doet ben je bereid…

Meer info
Assertiviteit (ZH)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Begeleiding van re-integratie

Deze training neemt je mee in heel het proces dat…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (zh)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
Omgaan met personeel

Doelgroep: Artsen Deze vorming geeft een korte intro over 3…

Meer info
Energielekken op het werk: verdieping (zh)

Dit is een verdieping van de vorming ‘Energielekken op het…

Meer info
Oplossingsgericht leidinggeven (zh)

Staat het oplossingsgericht werken als leidinggevende haaks op onze opdracht…

Meer info
Sociale vaardigheden voor kortgeschoolden (WZC)

Kort geschoolden die werken in de zorg- en dienstensector hebben…

Meer info
Krachtig en helder beslissen (zh)

Bent u een (te) snelle beslisser of een eeuwige twijfelaar?…

Meer info
Krachtig en helder beslissen (tz)

Bent u een (te) snelle beslisser of een eeuwige twijfelaar?…

Meer info
Ziekteverzuim met succes aanpakken

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Het ombuigen van weerstand (tz)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Kinderopvang: Avontuurlijk inrichten van buitenspeelruimtes

Een buitenspeelruimte leuk en educatief inrichten is niet altijd evident….

Meer info
Ken jezelf als leidinggevende (tz)

Deze training is opgebouwd rond een persoonlijke werkmap, waarin de…

Meer info
Diversiteit op het werk en in de zorg (ZH)

Hoe ga je competent om met diversiteit bij collega’s, patiënten…

Meer info
Kinderopvang: ieder kind een eigen aanpak

Deze workshop helpt je om inzicht te krijgen in je…

Meer info
De apotheek: therapietrouw optimaliseren en medicatiefouten minimaliseren (TZ)

Een actuele kijk op het gebruik van diverse pillen, poeders…

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (wzc)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Wet op verpleegkundige en zorgkundige handeling in de praktijk

In deze vorming gaan we op interactieve manier door de…

Meer info
Intercultureel coachen (TZ)

Intercultureel coachen stelt de vraag of het culturele referentiekader van…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige gesprekken’ maken (G & O)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Het ombuigen van weerstand (wzc)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Omgaan met levensvragen (WZC)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit: hoe krijg ik het gedaan? (zh)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info
Oplossingsgericht coachen (wzc)

Een training die jouw ideeën over verandering voorgod zal veranderen!…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons