Onze diensten

Onze diensten

Introductie in leiderschapsstijlen (zh)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de thuiszorg

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in een virtueel…

Meer info
Kinderopvang: I like to move it

Kinderen komen terug uit school en hebben een dag op…

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (ZH)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Kinderopvang: Ik wil zo samenwerken! En jij?

Jij wil ’s middags graag samen eten. Je collega wil…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (zh)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
Wees de burn-out voor! (G&O)

Leidinggevenden zijn een kwetsbare groep voor burn-out. Het zijn meestal…

Meer info
Belevingsgericht contact met personen met dementie (wzc)

De uitvoerende medewerkers leren de stadia van dementie verbinden met…

Meer info
Introductie in leiderschapsstijlen (tz)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info
Oplossingsgericht coachen (zh)

Een training die jouw ideeën over verandering voorgod zal veranderen!…

Meer info
Kinderopvang: Dansen: ritme en muziek met baby en peuter

Om de motoriek en beweging van baby’s en peuters te…

Meer info
Nieuwe etikettering voor gevaarlijke producten (tz)

Iedere werknemer heeft recht op een veilige en gezonde werkomgeving….

Meer info
Naar een professionele teamdynamiek

“Teams” is eigenlijk een vreemd begrip. Je werkt soms meer…

Meer info
Helder communiceren (tz)

Zeggen wat je te zeggen hebt. Zeggen wat je doet…

Meer info
Omgaan met levensvragen (TZ)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Boeiend presenteren (wzc)

Heb je soms de ervaring dat je boodschap niet overkomt?…

Meer info
Generaties in de zorg (tz)

In de zorg staan we stilaan met 4 generaties op…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Voeding en diabetes (tz)

Diabetes type 2 komt steeds meer voor. Vooral ouderen vormen…

Meer info
Werken aan mijn competenties (ZH)

Een competentie is een kwaliteit of vaardigheid die tot uiting…

Meer info
Naar een professionele groepsdynamiek (wzc)

Om een kwalitatieve zorg op maat te bekomen in een…

Meer info
Levensbeschouwelijke vragen in een diverse samenleving (zh)

In deze vorming staan we stil bij de levensbeschouwelijke vragen…

Meer info
Grenzen stellen in de zorg (tz)

Het is een statement dat het cliënteel in de gezondheidszorg…

Meer info
Conflicten coachen (zh)

In veel teams zijn er wel eens meningsverschillen, roddels, onbegrip…

Meer info
Ik werk in ploegendienst. Hoe kan ik gezond eten en leven? (TZ)

Werken in ploegendienst valt de ene medewerker beter mee dan…

Meer info
Het leiden van veranderingen (zh)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals een verhuis…

Meer info
Hoe krijg ik mijn cliënt over de brug? (tz)

Medewerkers in de thuiszorg werken aan de verandering en groei…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: hoe pak ik het aan? (wzc)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Leidinggeven: de dynamiek van een team (tz)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Motiveren van medewerkers (ZH)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons