Onze diensten

Onze diensten

Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (G&O)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Wees de burn-out voor! (WZC)

Het zijn meestal betrokken medewerkers met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel die…

Meer info
AVM en handhygiëne (WZC)

Waar staat AVM voor? – handhygiëne – plaats van de…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (zh)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Zelfredzaamheid (tz)

Het streven is om ouderen zolang mogelijk thuis te laten…

Meer info
Delegeren is een kunst (zh)

1. Wat is delegeren?         – Wat?         – Wanneer…

Meer info
Mijn impact en invloed als leidinggevende (wzc)

U bent soms verbaasd hoe het die ene collega of…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties (wzc)

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Coachend leiderschap: verdieping (tz)

Deel 3: De weerbarstige praktijk   – GROW   -…

Meer info
Levensbeschouwelijke vragen in een diverse samenleving (TZ)

In deze vorming staan we stil bij de levensbeschouwelijke vragen…

Meer info
Eenzaamheid bij ouderen (tz)

Eenzaamheid kunnen we definiëren als: “het subjectief ervaren van een…

Meer info
De Validation-methode van Naomi Feil

De Validation-methode van Naomi Feil is een communicatiemethode waarbij de…

Meer info
Train de interne trainer

Grote organisaties zetten vaak eigen medewerkers in als interne trainers….

Meer info
Begeleiding van re-integratie (voor leidinggevenden)

Deze training neemt je mee in heel het proces dat…

Meer info
Goede afspraken maken: hoe doe je dat? (wzc)

Wanneer er misverstanden of frustraties ontstaan in een team, is…

Meer info
Ontstressen op het werk (G & O)

Werksituaties lopen soms uit de hand waardoor we ons neerslachtig…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (tz)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (G & O)

‘Customer delight’: een begrip dat begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Vergroot je zelfvertrouwen (wzc)

Zelfvertrouwen is het gevoel van eigenwaarde. We weten allemaal dat…

Meer info
Actief luisteren (tz)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Inner leadership

Inner leadership: sterker in verbinding met jezelf en anderen Hoe…

Meer info
Motiveren van medewerkers (TZ)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Motiveren van medewerkers (G & O)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Voeding en ondervoeding bij ouderen (TZ)

In deze cursus komen ondermeer volgende items aan bod: -…

Meer info
Authentiek leiderschap (zh)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
‘Verkopen’ in de zorg (tz)

‘Sales’, ‘verkopen’, ‘commercieel denken’, … daar denken we niet meteen…

Meer info
Ken jezelf! (zh)

De vorming ‘Ken jezelf!’ vertrekt vanuit de zorgmedewerker zelf. Je…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (G & O)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Hoe krijg ik het gedaan? (WZC)

Aan de workload en het aantal uren per dag kunnen…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (zh)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons