Onze diensten

Onze diensten

Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (WZC)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van bewoners (wzc)

Is Mariette lastig als zij 4 keer na elkaar belt?…

Meer info
Kinderopvang: Brand jij of ben je opgebrand?

“Branden”…een werkwoord. Hoe is het met de vervoeging? “Brand jij”…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van cliënten (tz)

Werken met lastige of moeilijke cliënten vereist veel inlevingsvermogen, geduld…

Meer info
Conflicten op de werkvloer (WZC)

Samenwerken in een team is vaak overgaan van het ene…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (TZ)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Medicatie voor de bewoner (WZC)

In deze vorming komen tips en trics rond het klaarzetten…

Meer info
Selectiegesprekken voeren

Op basis van een gesprek kunnen voorspellen of de kandidaat…

Meer info
Energielekken op het werk: verdieping (tz)

Dit is een verdieping van de vorming ‘Energielekken op het…

Meer info
Delegeren is een kunst (wzc)

Programma: 1. Wat is delegeren?        – Wat?…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (tz)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Werken vanuit je talenten (tz)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Haptonomie: de kunst van het aanraken (WZC)

Haptonomie is de leer van het menselijk gevoel en gevoelsleven….

Meer info
Hygiëne in de grootkeuken

De wettelijke hygiëne-eisen en HACCP-principes vertaalt de docent naar een…

Meer info
Mijn mening + jouw mening = groei

Verschillende meningen kunnen een bron van conflict zijn, maar kunnen…

Meer info
Zinvolle activiteiten voor bewoners met dementie (wzc)

Waar halen we de inspiratie voor een activiteit voor bewoners…

Meer info
Beroepsattitude in de thuiszorg (TZ)

In de zorgsector is het “product” waarmee we handelen geen…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit (TZ)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info
Dringende hulpverlening: een opfrissing (TZ)

In 2010 verschenen de nieuwe CPR-richtlijnen. We overlopen en oefenen…

Meer info
Werken aan mijn competenties (TZ)

Een competentie is een kwaliteit of vaardigheid die tot uiting…

Meer info
Ik werk in ploegendienst. Hoe kan ik gezond eten en leven? (WZC)

Werken in ploegendienst valt de ene medewerker beter mee dan…

Meer info
Psycho-sociaal welzijn op het werk

In deze vorming reiken we een basispakket aan met praktische,…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (TZ)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Oplossingsgericht leidinggeven (tz)

Staat het oplossingsgericht werken als leidinggevende haaks op onze opdracht…

Meer info
Assertiviteit (TZ)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Is familie moeilijk of heeft ze het moeilijk? (wzc)

Een verhuis naar een woonzorgcentrum is niet alleen voor de…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (WZC)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Hoe evident zijn evidenties? (WZC)

Wat: Uitgaan van evidenties is als acteren in een ALS…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (wzc)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Mijn mening + jouw mening = groei (wzc)

Verschillende meningen kunnen een bron van conflict zijn, maar kunnen…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons