Onze diensten

Onze diensten

Dementie: basis (TZ)

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (WZC)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (tz)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Praktische oefeningen en tips om om te gaan met agressie (TZ)

We oefenen tips en trucs in om om te gaan…

Meer info
Het leiden van veranderingen (wzc)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals een verhuis…

Meer info
Ik werk in ploegendienst: hoe kan ik gezond eten en leven? (G & O)

Werken in ploegendienst valt de ene medewerker beter mee dan…

Meer info
Ziekenvervoer, 112 en MUG: wie doet wat? (TZ)

Wat kan of moet een hulpverlener doen of net laten…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: expert (G & O)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Dementie: basis (wzc)

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info
Motiverende gespreksvoering (zh)

Leer motivatie te ontlokken ipv het op te leggen en…

Meer info
Werken vanuit je talenten (zh)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (wzc)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
De apotheek: therapietrouw optimaliseren en medicatiefouten minimaliseren (WZC)

Een actuele kijk op het gebruik van diverse pillen, poeders…

Meer info
AVM en handhygiëne (TZ)

Waar staat AVM voor? – handhygiëne – plaats van de…

Meer info
Authentiek leiderschap (TZ)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Omgaan met ergernissen

Ergernissen, spanningen, uitdagingen …. soms onvermijdelijk in een team. Soms…

Meer info
Het leiden van veranderingen (tz)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals de reorganisatie…

Meer info
Leiding geven

Deze vorming voor leidinggevenden maken we op volledig maat. Zijn…

Meer info
Hoe krijg ik het – met respect – gezegd? (TZ)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Wees de burn-out voor! (tz-lg)

Leidinggevenden in de zorg zijn een kwetsbare groep voor burn-out….

Meer info
Wassen en strijken (tz)

Wassen en strijken: twee taken die in de thuiszorg vaak…

Meer info
Omgaan met moeilijke cliëntsituaties (tz)

Een moeilijke cliënt ‘reist’ vaak van de ene medewerker naar…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (WZC)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Discussie voeren tijdens een vergadering (zh)

Doelgroep: Artsen Discussiëren verloopt vlot en met constructieve resultaten wanneer…

Meer info
Ken je collega’s! (tz)

Ook in de thuiszorg kom je vaak jouw collega’s tegen,…

Meer info
Wel in je vel (wzc)

Stress op het werk, stress thuis, stress om van thuis…

Meer info
Introductie in leiderschapsstijlen (wzc)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info
Voeding en ondervoeding bij ouderen (WZC)

In deze vorming komen onder meer volgende items aan bod:…

Meer info
Relaxatiemomenten (TZ)

Tijdens de workshop verkennen we verschillende methodieken zoals haptonomie, mindfulness,…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons