Onze diensten

Onze diensten

Budgetvriendelijk koken (tz)

Cliënten van de thuiszorg hebben het vaak financieel niet erg…

Meer info
Introductie in Lean Management

Tijdens deze introductie maak je als leidinggevende of directie kennis…

Meer info
Hoe bereid ik mijn functionerings- en evaluatiegesprek voor? (WZC)

In een modern personeelsbeleid dient iedere medewerker zich persoonlijk te…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: basis (tz)

Heb je ook wel eens het gevoel dat je iets…

Meer info
Leiding geven: de dynamiek van een team (wzc)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Timemanagement (G & O)

Hebt u regelmatig het gevoel dat u te veel hooi…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (TZ)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Haptonomie: de kunst van het aanraken (TZ)

Haptonomie is de leer van het menselijk gevoel en gevoelsleven….

Meer info
Van een klacht naar een glimlach (TZ)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met cliënten de…

Meer info
Omgaan met personen met psychische stoornissen: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op de vorming ‘Omgaan met…

Meer info
Kinderopvang: Spelend samenwerken

Aan de hand van een samenwerkingsspelen worden de verschillende rollen…

Meer info
Gezond koken

Naast rekening houden met een beperkt budget, dient de thuisverzorger…

Meer info
Energielekken op het werk: verdieping (wzc)

Dit is een verdieping van de vorming ‘Energielekken op het…

Meer info
Rugsparend werken voor niet-zorgpersoneel (TZ)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
En jij? Hoe geef jij zorg?: verdieping (tz)

Dit is een vervolg op de vorming ‘En jij? Hoe…

Meer info
Discretie in je job/ omgaan met privacy (TZ)

Hulp in huis halen betekent voor iedere cliënt: het inleveren…

Meer info
Mijn impact en invloed als leidinggevende (tz)

U bent soms verbaasd hoe het die ene collega of…

Meer info
PDCA: toepassen in de praktijk (wzc)

Deze zeer praktische workshop heeft als doel een team samen…

Meer info
Leidinggeven voor gevorderden

1. Voortraject   a. Bepalen van uw persoonlijkheidsprofiel – via…

Meer info
Actief luisteren (zh)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Noteren in het zorgdossier (wzc)

Noteren in het zorgdossier blijkt voor veel verpleegkundigen en zorgkundigen…

Meer info
Werken in gezinnen met een andere cultuur (TZ)

Meer en meer worden onze zorgverleners (verzorgenden, poetsvrouwen, …) geconfronteerd…

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk! (wzc)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg: verdieping (tz)

Deze vorming is een vervolg op ‘Weerhaakjes in de zorg’….

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (WZC)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Belevingsgericht contact met personen met dementie (tz)

De medewerkers leren de stadia van dementie verbinden met een…

Meer info
Verbindend communiceren (G & O)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Authentiek leiderschap (wzc)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (TZ)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de ouderenzorg

Via een virtuele rondleiding in een woonzorgcentrum staan we stil…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons