Onze diensten

Onze diensten

Naar een aangename sfeer op de werkvloer (wzc)

Denk je aan het einde van de dag wel eens…

Meer info
Lean Management: aan de slag!

Tijdens deze introductie maak je als leidinggevende of directie kennis…

Meer info
Mentorschap over stagiairs

De vorming is opgebouwd rond interactieve oefeningen. De ‘theorie’ dient…

Meer info
Verwenzorg (wzc)

Verwenzorg is teruggaan naar de basis van zorg. Vanuit betrokkenheid…

Meer info
Van conflict naar verzoening

Deze vorming geeft leidinggevenden nieuwe inzichten over conflicten en laat…

Meer info
Werken aan mijn competenties (WZC)

Een competentie is een kwaliteit of vaardigheid die tot uiting…

Meer info
Omgaan met personen met psychische stoornissen (WZC)

In deze vorming bespreken we psychische stoornissen. Wat zijn de…

Meer info
Coachend leiderschap: Basis (TZ)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Intercultureel coachen (ZH)

Intercultureel coachen stelt de vraag of het culturele referentiekader van…

Meer info
De invloed van de omgeving op personen met dementie (tz)

De kern van het concept omgevingszorg is het feit dat…

Meer info
Krachtig en helder beslissen (wzc)

Bent u een (te) snelle beslisser of een eeuwige twijfelaar?…

Meer info
Kinderopvang: Actieve kinderopvang

Gezonde voeding en kinderen is steeds een uitdaging. Als opvang…

Meer info
Wel in je vel als leidinggevende (zh)

Het stress-niveau van een leidinggevende neemt steeds meer toe. Mondige…

Meer info
Werken vanuit je talenten (wzc)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Wel in je vel (tz)

Stress op het werk, stress thuis, stress om van thuis…

Meer info
Klantgerichtheid voor loketdiensten

Medewerkers aan de loketdienst zijn het gezicht bij uitstek voor…

Meer info
Emotionele belasting in de zorg (tz)

In de zorg hebben we dagelijks te maken met emoties….

Meer info
Conflicten coachen (wzc)

In veel teams zijn er wel eens meningsverschillen, roddels, onbegrip…

Meer info
Efficiënt vergaderen (WZC)

We vergaderen nogal wat af en dat moet ook. De…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (WZC)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag (wzc)

Vanuit de hersenkunde en de nieuwste inzichten in dementie geven…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (G & O)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Wees de burn-out voor! (zh)

Het zijn meestal betrokken medewerkers met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Het…

Meer info
Energielekken op het werk (wzc)

Wat doe je wanneer je te maken hebt met collega’s,…

Meer info
Kinderopvang: Kinderen met een specifieke zorgbehoefte: autisme

Om de motoriek en beweging van baby’s en peuters te…

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (zh)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (TZ)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (WZC)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Kinderopvang: Stimuleren van taal

In de opvang hebben we ook een belangrijke taak in…

Meer info
Een toolbox vol ontmoetingen (zh)

We maken kennis met een reeks zeer praktische basisinstrumenten op…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons