Onze diensten

Onze diensten

Ziekteverzuimbeleid: Hoe pak ik het aan? (zh)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Dringende hulpverlening voor niet-gekwalificeerden (wzc)

Zelfs niet-paramedici kunnen met een snelle en adequate handeling een…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (WZC)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
De 4 fasen van dementie (tz)

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Coachend leiderschap: basis (WZC)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Rugsparend werken: een opfrissing (TZ)

In deze heropfrissingsvorming hernemen we kort de basisprincipes van rugsparend…

Meer info
Intervisie opzetten (WZC)

Intervisie is een vorm van deskundigheidsbevordering waarbij medewerkers een beroep…

Meer info
Rugsparend werken: een opfrissing (WZC)

In deze heropfrissingsvorming hernemen we kort de basisprincipes van rugsparend…

Meer info
Activeren van bewoners voor activiteiten (wzc)

Soms is het moeilijk om bewoners enthousiast te krijgen voor…

Meer info
Professioneel schoonmaken (G & O)

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in hun virtuele…

Meer info
Hoe bereid ik mijn functionerings- en evaluatiegesprek voor? (TZ)

In een modern personeelsbeleid dient iedere medewerker zich persoonlijk te…

Meer info
Dementie en psychische stoornissen (TZ)

Naast de diagnose van dementie hebben vele cliënten nog een…

Meer info
Geneesmiddelengebruik bij ouderen (TZ)

Met het ouder worden verandert de interactie tussen geneesmiddelen en…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (ZH)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Dementie en psychische stoornissen (WZC)

Naast de diagnose van dementie hebben vele bewoners nog een…

Meer info
Praktische oefeningen en tips om om te gaan met agressie (WZC)

Samen met de docent oefenen we tips en trucs om…

Meer info
Van een klacht naar een glimlach (WZC)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met bewoners de…

Meer info
Levensbeschouwelijke vragen in een diverse samenleving (wzc)

In deze vorming staan we stil bij de levensbeschouwelijke vragen…

Meer info
Een gezond team

Het doel van deze workshop is inzicht krijgen in de…

Meer info
En dan is er nog … familie (zh)

Een ziekenhuisopname is niet alleen voor de patiënt een aanpassing….

Meer info
Verbindend communiceren

Heb je ook wel eens het gevoel dat je iets…

Meer info
Kinderopvang: Creatief met kids (buitenschoolse opvang)

Hoe ga je creatief aan de slag om een spel…

Meer info
De wet op verpleegkundige en zorgkundige handelingen

In deze vorming gaan we op interactieve manier door de…

Meer info
Dringende hulpverlening voor niet-gekwalificeerden (TZ)

Zelfs niet-paramedici kunnen met een snelle en adequate handeling een…

Meer info
Wondzorg: een opfrissing (WZC)

In deze vorming gaat de docent dieper in op de…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties (tz)

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Begeleiden van familie van bewoners met dementie (wzc)

In deze vorming staan we stil bij de familieleden van…

Meer info
Ziekenvervoer, 112 en MUG: wie doet wat? (WZC)

Wat kan of moet een hulpverlener doen of net laten…

Meer info
Emotionele belasting in de zorg (WZC)

In de zorg hebben we dagelijks te maken met emoties….

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons