Onze diensten

Onze diensten

Vergroot je zelfvertrouwen (wzc)

Zelfvertrouwen is het gevoel van eigenwaarde. We weten allemaal dat…

Meer info
Actief luisteren (tz)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Inner leadership

Inner leadership: sterker in verbinding met jezelf en anderen Hoe…

Meer info
Motiveren van medewerkers (TZ)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Motiveren van medewerkers (G & O)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Voeding en ondervoeding bij ouderen (TZ)

In deze cursus komen ondermeer volgende items aan bod: -…

Meer info
Authentiek leiderschap (zh)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
‘Verkopen’ in de zorg (tz)

‘Sales’, ‘verkopen’, ‘commercieel denken’, … daar denken we niet meteen…

Meer info
Ken jezelf! (zh)

De vorming ‘Ken jezelf!’ vertrekt vanuit de zorgmedewerker zelf. Je…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (G & O)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Hoe krijg ik het gedaan? (WZC)

Aan de workload en het aantal uren per dag kunnen…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (zh)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Introductie in leiderschapsstijlen (zh)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de thuiszorg

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in een virtueel…

Meer info
Kinderopvang: I like to move it

Kinderen komen terug uit school en hebben een dag op…

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (ZH)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Kinderopvang: Ik wil zo samenwerken! En jij?

Jij wil ’s middags graag samen eten. Je collega wil…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (zh)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
Wees de burn-out voor! (G&O)

Leidinggevenden zijn een kwetsbare groep voor burn-out. Het zijn meestal…

Meer info
Belevingsgericht contact met personen met dementie (wzc)

De uitvoerende medewerkers leren de stadia van dementie verbinden met…

Meer info
Introductie in leiderschapsstijlen (tz)

We introduceren leidinggevenden in de diverse leiderschapsstijlen: authentiek, coachend, resultaatsgericht,…

Meer info
Oplossingsgericht coachen (zh)

Een training die jouw ideeën over verandering voorgod zal veranderen!…

Meer info
Kinderopvang: Dansen: ritme en muziek met baby en peuter

Om de motoriek en beweging van baby’s en peuters te…

Meer info
Nieuwe etikettering voor gevaarlijke producten (tz)

Iedere werknemer heeft recht op een veilige en gezonde werkomgeving….

Meer info
Naar een professionele teamdynamiek

“Teams” is eigenlijk een vreemd begrip. Je werkt soms meer…

Meer info
Helder communiceren (tz)

Zeggen wat je te zeggen hebt. Zeggen wat je doet…

Meer info
Omgaan met levensvragen (TZ)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Boeiend presenteren (wzc)

Heb je soms de ervaring dat je boodschap niet overkomt?…

Meer info
Generaties in de zorg (tz)

In de zorg staan we stilaan met 4 generaties op…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons