Onze diensten

Onze diensten

Delegeren is een kunst (wzc)

Programma: 1. Wat is delegeren?        – Wat?…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (tz)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Werken vanuit je talenten (tz)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Haptonomie: de kunst van het aanraken (WZC)

Haptonomie is de leer van het menselijk gevoel en gevoelsleven….

Meer info
Hygiëne in de grootkeuken

De wettelijke hygiëne-eisen en HACCP-principes vertaalt de docent naar een…

Meer info
Mijn mening + jouw mening = groei

Verschillende meningen kunnen een bron van conflict zijn, maar kunnen…

Meer info
Zinvolle activiteiten voor bewoners met dementie (wzc)

Waar halen we de inspiratie voor een activiteit voor bewoners…

Meer info
Beroepsattitude in de thuiszorg (TZ)

In de zorgsector is het “product” waarmee we handelen geen…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit (TZ)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info
Dringende hulpverlening: een opfrissing (TZ)

In 2010 verschenen de nieuwe CPR-richtlijnen. We overlopen en oefenen…

Meer info
Werken aan mijn competenties (TZ)

Een competentie is een kwaliteit of vaardigheid die tot uiting…

Meer info
Ik werk in ploegendienst. Hoe kan ik gezond eten en leven? (WZC)

Werken in ploegendienst valt de ene medewerker beter mee dan…

Meer info
Psycho-sociaal welzijn op het werk

In deze vorming reiken we een basispakket aan met praktische,…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (TZ)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Oplossingsgericht leidinggeven (tz)

Staat het oplossingsgericht werken als leidinggevende haaks op onze opdracht…

Meer info
Assertiviteit (TZ)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Is familie moeilijk of heeft ze het moeilijk? (wzc)

Een verhuis naar een woonzorgcentrum is niet alleen voor de…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (WZC)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Hoe evident zijn evidenties? (WZC)

Wat: Uitgaan van evidenties is als acteren in een ALS…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (wzc)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Mijn mening + jouw mening = groei (wzc)

Verschillende meningen kunnen een bron van conflict zijn, maar kunnen…

Meer info
Peter- en meterschap (G & O)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Slaapstoornissen bij ouderen (TZ)

We hebben allemaal een biologisch ritme, wat ons slaappatroon bepaalt….

Meer info
De 4 fasen van dementie (WZC)

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Agressie … waarover praten we? (TZ)

De deelnemers leren hoe een agressieve situatie ontstaat en wat…

Meer info
Oplossingsgericht omgaan met tijdsdruk

Tijd en handen tekort: de hoofdverpleegkundige lost dat wel op?…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (TZ)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (TZ)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
PDCA: Toepassen in de praktijk (TZ)

Deze zeer praktische workshop heeft als doel een team samen…

Meer info
Verslavingen bij cliënten (tz)

Alcohol, drugs, medicatie, … als thuiszorger krijg je met allerhande…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons