Onze diensten

Onze diensten

Help! Het verandert! (ZH)

Een organisatie is steeds in beweging, maar wat te doen…

Meer info
Dringende hulpverlening voor de gekwalificeerde zorgverlener (wzc)

Snelle en adequate handelingen in noodsituaties vereisen een degelijke kennis…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties (zh)

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Coachend leiderschap: verdieping (wzc)

Deel 3: De weerbarstige praktijk – GROW – Vragen van…

Meer info
Sociale vaardigheden voor kortgeschoolden (G & O)

Kort geschoolden die werken in de dienstensector hebben zeer vaak…

Meer info
Basisprincipes van communicatie (WZC)

Communicatie is inter-actie en veronderstelt dat je je eigen verantwoordelijkheid…

Meer info
Zen in zorg

Hoe blijf je de stress de baas in de zorg?…

Meer info
Zonder dwarsliggers rijden er geen treinen (TZ)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Weerhaakjes in de zorg’….

Meer info
Positieve Gezondheid inzetten voor het welzijn van je medewerkers

Medewerkers die zich goed in hun vel voelen, zijn veerkrachtiger….

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (WZC)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk (zh)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (WZC)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van bewoners (wzc)

Is Mariette lastig als zij 4 keer na elkaar belt?…

Meer info
Kinderopvang: Brand jij of ben je opgebrand?

“Branden”…een werkwoord. Hoe is het met de vervoeging? “Brand jij”…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van cliënten (tz)

Werken met lastige of moeilijke cliënten vereist veel inlevingsvermogen, geduld…

Meer info
Conflicten op de werkvloer (WZC)

Samenwerken in een team is vaak overgaan van het ene…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (TZ)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Medicatie voor de bewoner (WZC)

In deze vorming komen tips en trics rond het klaarzetten…

Meer info
Selectiegesprekken voeren

Op basis van een gesprek kunnen voorspellen of de kandidaat…

Meer info
Energielekken op het werk: verdieping (tz)

Dit is een verdieping van de vorming ‘Energielekken op het…

Meer info
Delegeren is een kunst (wzc)

Programma: 1. Wat is delegeren?        – Wat?…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (tz)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Werken vanuit je talenten (tz)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Haptonomie: de kunst van het aanraken (WZC)

Haptonomie is de leer van het menselijk gevoel en gevoelsleven….

Meer info
Hygiëne in de grootkeuken

De wettelijke hygiëne-eisen en HACCP-principes vertaalt de docent naar een…

Meer info
Mijn mening + jouw mening = groei

Verschillende meningen kunnen een bron van conflict zijn, maar kunnen…

Meer info
Zinvolle activiteiten voor bewoners met dementie (wzc)

Waar halen we de inspiratie voor een activiteit voor bewoners…

Meer info
Beroepsattitude in de thuiszorg (TZ)

In de zorgsector is het “product” waarmee we handelen geen…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit (TZ)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons