Onze diensten

Onze diensten

Leidinggeven voor gevorderden

1. Voortraject   a. Bepalen van uw persoonlijkheidsprofiel – via…

Meer info
Actief luisteren (zh)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Noteren in het zorgdossier (wzc)

Noteren in het zorgdossier blijkt voor veel verpleegkundigen en zorgkundigen…

Meer info
Werken in gezinnen met een andere cultuur (TZ)

Meer en meer worden onze zorgverleners (verzorgenden, poetsvrouwen, …) geconfronteerd…

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk! (wzc)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg: verdieping (tz)

Deze vorming is een vervolg op ‘Weerhaakjes in de zorg’….

Meer info
Ik roddel, jij roddelt, wij roddelen! (WZC)

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Belevingsgericht contact met personen met dementie (tz)

De medewerkers leren de stadia van dementie verbinden met een…

Meer info
Verbindend communiceren (G & O)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Authentiek leiderschap (wzc)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (TZ)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Professioneel schoonmaken in de ouderenzorg

Via een virtuele rondleiding in een woonzorgcentrum staan we stil…

Meer info
Dementie: basis (TZ)

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (WZC)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (tz)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Praktische oefeningen en tips om om te gaan met agressie (TZ)

We oefenen tips en trucs in om om te gaan…

Meer info
Het leiden van veranderingen (wzc)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals een verhuis…

Meer info
Ik werk in ploegendienst: hoe kan ik gezond eten en leven? (G & O)

Werken in ploegendienst valt de ene medewerker beter mee dan…

Meer info
Ziekenvervoer, 112 en MUG: wie doet wat? (TZ)

Wat kan of moet een hulpverlener doen of net laten…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: expert (G & O)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Dementie: basis (wzc)

Deze inleidende vorming rond dementie bekijkt de oorzaken en gevolgen:…

Meer info
Motiverende gespreksvoering (zh)

Leer motivatie te ontlokken ipv het op te leggen en…

Meer info
Werken vanuit je talenten (zh)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Feedback geven aan medewerkers (wzc)

Feedback geven als leidinggevende is niet altijd gemakkelijk. We denken…

Meer info
De apotheek: therapietrouw optimaliseren en medicatiefouten minimaliseren (WZC)

Een actuele kijk op het gebruik van diverse pillen, poeders…

Meer info
AVM en handhygiëne (TZ)

Waar staat AVM voor? – handhygiëne – plaats van de…

Meer info
Authentiek leiderschap (TZ)

Er is een onderscheid tussen ‘leiding geven vanuit kracht’ en…

Meer info
Omgaan met ergernissen

Ergernissen, spanningen, uitdagingen …. soms onvermijdelijk in een team. Soms…

Meer info
Het leiden van veranderingen (tz)

Veranderingen in organisaties gaan meestal over situaties, zoals de reorganisatie…

Meer info
Leiding geven

Deze vorming voor leidinggevenden maken we op volledig maat. Zijn…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons