Onze diensten

Onze diensten

Weerhaakjes in de zorg (wzc)

Mensen die zorg verlenen worden regelmatig geconfronteerd met moeilijke kwesties,…

Meer info
Verbindende communicatie: basis (TZ)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Poetsen is een wetenschap (tz)

Poetsen is een chemisch proces. We voeren het bijna dagelijks…

Meer info
Communiceren met dokters (WZC)

We vertrekken vanuit de 5  axioma’s communicatieleer (Watzlawick): “Een mens…

Meer info
Sociale vaardigheden voor kortgeschoolden (TZ)

Kortgeschoolden die werken in de zorg- en dienstensector hebben zeer…

Meer info
Agressie aan de balie (wzc)

Soms slaan (telefoon)gesprekken om in twistgesprekken, medewerkers kunnen zich dan…

Meer info
Motiveren van medewerkers (WZC)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Discretie in je job (WZC)

Hoe reageer je als een bewoner jou iets in vertrouwen…

Meer info
Wondzorg (TZ)

Deel 1 handelt over het ontstaan van wonden. De meest…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: Hoe pak ik het aan? (tz)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Pijn, pijnbeleving en pijnmanagement (WZC)

Deze vorming biedt een ruime kennismaking met de acute en…

Meer info
Hoe begin ik er aan? Werkplanning en -organisatie (tz)

Hoe begin je te poetsen in een kamer? In deze…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: Hoe pak ik het aan? (zh)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Dringende hulpverlening voor niet-gekwalificeerden (wzc)

Zelfs niet-paramedici kunnen met een snelle en adequate handeling een…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (WZC)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
De 4 fasen van dementie (tz)

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Coachend leiderschap: basis (WZC)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Rugsparend werken: een opfrissing (TZ)

In deze heropfrissingsvorming hernemen we kort de basisprincipes van rugsparend…

Meer info
Intervisie opzetten (WZC)

Intervisie is een vorm van deskundigheidsbevordering waarbij medewerkers een beroep…

Meer info
Rugsparend werken: een opfrissing (WZC)

In deze heropfrissingsvorming hernemen we kort de basisprincipes van rugsparend…

Meer info
Activeren van bewoners voor activiteiten (wzc)

Soms is het moeilijk om bewoners enthousiast te krijgen voor…

Meer info
Professioneel schoonmaken (G & O)

Deze praktijkgerichte vorming leidt de cursisten rond in hun virtuele…

Meer info
Hoe bereid ik mijn functionerings- en evaluatiegesprek voor? (TZ)

In een modern personeelsbeleid dient iedere medewerker zich persoonlijk te…

Meer info
Dementie en psychische stoornissen (TZ)

Naast de diagnose van dementie hebben vele cliënten nog een…

Meer info
Geneesmiddelengebruik bij ouderen (TZ)

Met het ouder worden verandert de interactie tussen geneesmiddelen en…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (ZH)

Kritiek geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Dementie en psychische stoornissen (WZC)

Naast de diagnose van dementie hebben vele bewoners nog een…

Meer info
Praktische oefeningen en tips om om te gaan met agressie (WZC)

Samen met de docent oefenen we tips en trucs om…

Meer info
Van een klacht naar een glimlach (WZC)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met bewoners de…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons