Onze diensten

Onze diensten

Diversiteit op het werk en in de zorg (ZH)

Hoe ga je competent om met diversiteit bij collega’s, patiënten…

Meer info
Kinderopvang: ieder kind een eigen aanpak

Deze workshop helpt je om inzicht te krijgen in je…

Meer info
De apotheek: therapietrouw optimaliseren en medicatiefouten minimaliseren (TZ)

Een actuele kijk op het gebruik van diverse pillen, poeders…

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (wzc)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Wet op verpleegkundige en zorgkundige handeling in de praktijk

In deze vorming gaan we op interactieve manier door de…

Meer info
Intercultureel coachen (TZ)

Intercultureel coachen stelt de vraag of het culturele referentiekader van…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige gesprekken’ maken (G & O)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Het ombuigen van weerstand (wzc)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Omgaan met levensvragen (WZC)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit: hoe krijg ik het gedaan? (zh)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info
Oplossingsgericht coachen (wzc)

Een training die jouw ideeën over verandering voorgod zal veranderen!…

Meer info
De persoonsgerichte theorie van Tom Kitwood (wzc)

Kijk naar mij, ‘Zie’ je mij ? ik ben zoveel…

Meer info
Wondzorg: een opfrissing (TZ)

De docent gaat in deze vorming dieper in op de…

Meer info
Smakelijk eten! Motiveren van het maaltijdgebeuren.

Bewoners hebben vaak te maken met ondergewicht. Eén van de…

Meer info
Coachend leiderschap: basis (zh)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Ken jezelf als leidinggevende (wzc)

Deze training is opgebouwd rond een persoonlijke werkmap, waarin de…

Meer info
Het voeren van exit-gesprekken (wzc)

Het voeren van exit-gesprekken is een meerwaarde voor uw organisatie….

Meer info
Rugsparend werken (G & O)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
Wondzorg (WZC)

Deel 1 handelt over het ontstaan van wonden. De meest…

Meer info
Relaxatiemomenten (WZC)

Tijdens de workshop verkennen we methodieken zoals relaxatie en haptonomie,…

Meer info
Omgaan met telefonische agressie (ZH)

Voordat je kunt omgaan met agressie aan de telefoon is…

Meer info
Leiding geven: de dynamiek van een team (zh)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Verbindende communicatie: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Help! Het verandert! (WZC)

Een organisatie is steeds in beweging, maar wat te doen…

Meer info
Van spanning en ergernissen naar ontspanning

Deze vorming is een teamcoaching van leidinggevenden. We vertrekken vanuit…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: expert (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Verhoog je zelfvertrouwen (zh)

Zelfvertrouwen is het gevoel van eigenwaarde. We weten allemaal dat…

Meer info
Efficiënt vergaderen (TZ)

We vergaderen nogal wat af en dat moet ook. De…

Meer info
De kracht van non-verbale communicatie (zh)

Doelstellingen van deze vorming:    – Het onderscheid leren tussen…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons