Onze diensten

Onze diensten

Omgaan met telefonische agressie (ZH)

Voordat je kunt omgaan met agressie aan de telefoon is…

Meer info
Leiding geven: de dynamiek van een team (zh)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Verbindende communicatie: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Help! Het verandert! (WZC)

Een organisatie is steeds in beweging, maar wat te doen…

Meer info
Van spanning en ergernissen naar ontspanning

Deze vorming is een teamcoaching van leidinggevenden. We vertrekken vanuit…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: expert (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Verhoog je zelfvertrouwen (zh)

Zelfvertrouwen is het gevoel van eigenwaarde. We weten allemaal dat…

Meer info
Efficiënt vergaderen (TZ)

We vergaderen nogal wat af en dat moet ook. De…

Meer info
De kracht van non-verbale communicatie (zh)

Doelstellingen van deze vorming:    – Het onderscheid leren tussen…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg (wzc)

Mensen die zorg verlenen worden regelmatig geconfronteerd met moeilijke kwesties,…

Meer info
Verbindende communicatie: basis (TZ)

Respectvol en verbindend communiceren is een wijze van spreken én…

Meer info
Poetsen is een wetenschap (tz)

Poetsen is een chemisch proces. We voeren het bijna dagelijks…

Meer info
Communiceren met dokters (WZC)

We vertrekken vanuit de 5  axioma’s communicatieleer (Watzlawick): “Een mens…

Meer info
Sociale vaardigheden voor kortgeschoolden (TZ)

Kortgeschoolden die werken in de zorg- en dienstensector hebben zeer…

Meer info
Agressie aan de balie (wzc)

Soms slaan (telefoon)gesprekken om in twistgesprekken, medewerkers kunnen zich dan…

Meer info
Motiveren van medewerkers (WZC)

Na deze module kan de deelnemer eenvoudige principes van motivatie…

Meer info
Discretie in je job (WZC)

Hoe reageer je als een bewoner jou iets in vertrouwen…

Meer info
Wondzorg (TZ)

Deel 1 handelt over het ontstaan van wonden. De meest…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: Hoe pak ik het aan? (tz)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Pijn, pijnbeleving en pijnmanagement (WZC)

Deze vorming biedt een ruime kennismaking met de acute en…

Meer info
Hoe begin ik er aan? Werkplanning en -organisatie (tz)

Hoe begin je te poetsen in een kamer? In deze…

Meer info
Ziekteverzuimbeleid: Hoe pak ik het aan? (zh)

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Dringende hulpverlening voor niet-gekwalificeerden (wzc)

Zelfs niet-paramedici kunnen met een snelle en adequate handeling een…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Verbindende communicatie: basis’. In…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (WZC)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
De 4 fasen van dementie (tz)

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Coachend leiderschap: basis (WZC)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Rugsparend werken: een opfrissing (TZ)

In deze heropfrissingsvorming hernemen we kort de basisprincipes van rugsparend…

Meer info
Intervisie opzetten (WZC)

Intervisie is een vorm van deskundigheidsbevordering waarbij medewerkers een beroep…

Meer info
Rugsparend werken: een opfrissing (WZC)

In deze heropfrissingsvorming hernemen we kort de basisprincipes van rugsparend…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons