Onze diensten

Onze diensten

Energielekken op het werk: verdieping (zh)

Dit is een verdieping van de vorming ‘Energielekken op het…

Meer info
Oplossingsgericht leidinggeven (zh)

Staat het oplossingsgericht werken als leidinggevende haaks op onze opdracht…

Meer info
Sociale vaardigheden voor kortgeschoolden (WZC)

Kort geschoolden die werken in de zorg- en dienstensector hebben…

Meer info
Krachtig en helder beslissen (zh)

Bent u een (te) snelle beslisser of een eeuwige twijfelaar?…

Meer info
Krachtig en helder beslissen (tz)

Bent u een (te) snelle beslisser of een eeuwige twijfelaar?…

Meer info
Ziekteverzuim met succes aanpakken

Het percentage ziekteverzuim in de zorg ligt beduidend hoger in…

Meer info
Het ombuigen van weerstand (tz)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Kinderopvang: Avontuurlijk inrichten van buitenspeelruimtes

Een buitenspeelruimte leuk en educatief inrichten is niet altijd evident….

Meer info
Ken jezelf als leidinggevende (tz)

Deze training is opgebouwd rond een persoonlijke werkmap, waarin de…

Meer info
Diversiteit op het werk en in de zorg (ZH)

Hoe ga je competent om met diversiteit bij collega’s, patiënten…

Meer info
Kinderopvang: ieder kind een eigen aanpak

Deze workshop helpt je om inzicht te krijgen in je…

Meer info
De apotheek: therapietrouw optimaliseren en medicatiefouten minimaliseren (TZ)

Een actuele kijk op het gebruik van diverse pillen, poeders…

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (wzc)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Wet op verpleegkundige en zorgkundige handeling in de praktijk

In deze vorming gaan we op interactieve manier door de…

Meer info
Intercultureel coachen (TZ)

Intercultureel coachen stelt de vraag of het culturele referentiekader van…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige gesprekken’ maken (G & O)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Het ombuigen van weerstand (wzc)

Weerstanden bij verandering in de organisatie of bij individuele werknemers?…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (ZH)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Ie-dereen…

Meer info
Omgaan met levensvragen (WZC)

Ouderen maken vaak de balans op van hun leven. Ze…

Meer info
Persoonlijke effectiviteit: hoe krijg ik het gedaan? (zh)

Tijdens deze vorming leert men niet de tijd beheersbaar te…

Meer info
Oplossingsgericht coachen (wzc)

Een training die jouw ideeën over verandering voorgod zal veranderen!…

Meer info
De persoonsgerichte theorie van Tom Kitwood (wzc)

Kijk naar mij, ‘Zie’ je mij ? ik ben zoveel…

Meer info
Wondzorg: een opfrissing (TZ)

De docent gaat in deze vorming dieper in op de…

Meer info
Smakelijk eten! Motiveren van het maaltijdgebeuren.

Bewoners hebben vaak te maken met ondergewicht. Eén van de…

Meer info
Coachend leiderschap: basis (zh)

Deel 1:  Kennismaking – Wat doet een coachend leidinggevende? -…

Meer info
Ken jezelf als leidinggevende (wzc)

Deze training is opgebouwd rond een persoonlijke werkmap, waarin de…

Meer info
Het voeren van exit-gesprekken (wzc)

Het voeren van exit-gesprekken is een meerwaarde voor uw organisatie….

Meer info
Rugsparend werken (G & O)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info
Wondzorg (WZC)

Deel 1 handelt over het ontstaan van wonden. De meest…

Meer info
Relaxatiemomenten (WZC)

Tijdens de workshop verkennen we methodieken zoals relaxatie en haptonomie,…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons