Onze diensten

Onze diensten

Actief luisteren als leidinggevende (tz)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Omdenken: anders omgaan met fouten

Het overkomt ons allemaal wel eens: we maken een fout,…

Meer info
Talentdetectie voor teams (zh)

Hoe het beste in elkaar naar boven halen? In een…

Meer info
Motiverende gesprekstechnieken voor leidinggevenden

Je bent als leidinggevende op zoek naar wat medewerkers motiveert…

Meer info
Actief luisteren als leidinggevende (zh)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Alleen natte baby’s houden van verandering.

Hoe verandering emotioneel ondersteunen? Je wilt verandering doorvoeren en merkt…

Meer info
Omdenken: anders omgaan met fouten

Het overkomt ons allemaal wel eens: we maken een fout,…

Meer info
De kracht en valkuilen van enthousiasme als leidinggevende

Wat maakt jou als hoofdverpleegkundige enthousiast en durf je daar…

Meer info
Optimisme kan je leren (zh)

Vanuit de positieve psychologie wordt optimisme naar voren geschoven als…

Meer info
Ikigai: de zin van wie je bent en wat je doet op het werk (zh)

‘Ikigai’ is een Japans concept dat, simpel gezegd, staat voor…

Meer info
Ontwikkel je groeimindset: van feedback naar feedforward! (zh)

Verandering in de organisatie vraagt een grote wendbaarheid en groeimindset…

Meer info
Actief luisteren als leidinggevende (wzc)

We vertrekken van algemene inzichten over communicatie, misverstanden en helder…

Meer info
Ikigai: de zin van wie je bent en wat je doet op het werk (wzc)

‘Ikigai’ is een Japans concept dat, simpel gezegd, staat voor…

Meer info
Seksualiteit bij ouderen (wzc)

In deze vorming maken we het thema intimiteit en seksualiteit…

Meer info
Hoe krijg ik het – met respect – gezegd? (wzc)

Sta je soms met je mond vol tanden? Durf je…

Meer info
Emoties in de zorg (TZ)

In de zorg hebben we dagelijks te maken met emoties….

Meer info
Conflicten coachen (tz)

In veel teams zijn er wel eens meningsverschillen, roddels, onbegrip…

Meer info
Het voeren van effectieve verzuimgesprekken (TZ)

De praktijk wijst uit dat regelmatig contact tussen leidinggevende en…

Meer info
Teamversterkend werken in overlegmomenten

Een goed en veilig team kan enorm motiverend zijn. Het…

Meer info
Gedeelde of onderhandelde zorg (TZ)

Gedeelde zorg of onderhandelde zorg is samen met de klant…

Meer info
Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag: verdieping (wzc)

Aansluitend op de vorming ‘Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag’…

Meer info
Gedeelde of onderhandelde zorg (wzc)

Medewerkers zijn soms gericht op het zorgen voor klanten vanuit…

Meer info
Boeiend presenteren (zh)

Heb je soms de ervaring dat je boodschap niet overkomt?…

Meer info
Dringende hulpverlening voor de gekwalificeerde zorgverlener (wzc)

Snelle en adequate handelingen in noodsituaties vereisen een degelijke kennis…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties (zh)

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Coachend leiderschap: verdieping (wzc)

Deel 3: De weerbarstige praktijk – GROW – Vragen van…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Weerhaakjes in de zorg’….

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (WZC)

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk (zh)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (WZC)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons