Onze diensten

Onze diensten

Starten met Prezo

Datum: 30/09/21: deel 1 28/10/21: deel 2 Locatie: Deze vorming…

Meer info
Opleiding tot kwaliteitscoördinator

In het najaar starten we met de nieuwe opleiding tot…

Meer info
Noteren in het zorgdossier (wzc)

Noteren in het zorgdossier blijkt voor veel verpleegkundigen en zorgkundigen…

Meer info
Roddelen op jouw afdeling … hoe moet het nu verder?

Waar mensen samenwerken wordt geroddeld. Dit is niet alleen negatief,…

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (wzc)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Correct gebruik van de Katz-schaal (zh)

Dit is een praktijkgerichte vorming voor hoofdverpleegkundigen, verpleegkundigen en zorgkundigen….

Meer info
Werken vanuit je talenten (wzc)

Werken met of vanuit je talenten geeft zin aan je…

Meer info
Wel in je vel (tz)

Stress op het werk, stress thuis, stress om van thuis…

Meer info
Klantgerichtheid voor loketdiensten (zh)

Medewerkers aan de loketdienst zijn het gezicht bij uitstek voor…

Meer info
Emotionele belasting in de zorg (tz)

In de zorg hebben we dagelijks te maken met emoties….

Meer info
Conflicten coachen (wzc)

In veel teams zijn er wel eens meningsverschillen, roddels, onbegrip…

Meer info
Efficiënt vergaderen (WZC)

We vergaderen nogal wat af en dat moet ook. De…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (WZC)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag (wzc)

Vanuit de hersenkunde en de nieuwste inzichten in dementie geven…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (LB)

‘Customer delight’: een begrip die begint waar klantgerichtheid eindigt. Iedereen…

Meer info
Wees de burn-out voor! (zh)

Het zijn meestal betrokken medewerkers met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Het…

Meer info
Energielekken op het werk (wzc)

Wat doe je wanneer je te maken hebt met collega’s,…

Meer info
Het geven en krijgen van feedback (TZ)

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: introductie (WZC)

Maar ik ben toch al klantgericht? Waarom moet ik dan…

Meer info
Budgetvriendelijk koken (tz)

Cliënten van de thuiszorg hebben het vaak financieel niet erg…

Meer info
Introductie in Lean Management

Tijdens deze introductie maak je als leidinggevende of directie kennis…

Meer info
Hoe bereid ik mijn functionerings- en evaluatiegesprek voor? (WZC)

In een modern personeelsbeleid dient iedere medewerker zich persoonlijk te…

Meer info
Verbindende communicatie voor leidinggevenden: basis (tz)

Heb je ook wel eens het gevoel dat je iets…

Meer info
Leiding geven: de dynamiek van een team (wzc)

We kunnen de groepsdynamiek versterken door professioneel te werken en…

Meer info
Timemanagement (LB)

Hebt u regelmatig het gevoel dat u te veel hooi…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken (TZ)

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Van een klacht naar een glimlach (TZ)

Vaak zijn personeelsleden die elke dag omgaan met cliënten de…

Meer info
Omgaan met personen met psychische stoornissen: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op de vorming ‘Omgaan met…

Meer info
Gezond koken

Naast rekening houden met een beperkt budget, dient de thuisverzorger…

Meer info
Rugsparend werken voor niet-zorgpersoneel (TZ)

De medewerker krijgt een goed inzicht in rugklachtenpreventie om zo…

Meer info

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

Contacteer ons