Loopbaanbegeleiding

Loopbaanbegeleiding

Bent u
werknemer?

Ga fluitend naar je werk!  

Bent u
werkgever?

Komen uw medewerkers
‘s ochtends fluitend binnen? Of hoort u soms een fluitconcert?

Onze
coaches

Maak kennis met ons coaches of zoek een coach.

Waarom loopbaanbegeleiding bij Vorm volgen?

  • Sterk inzicht in de werkomstandigheden van werknemers in de zorg- en overheidsdiensten.
  • Ervaren coaches met praktische kennis van het werkveld.
  • Bewezen deontologische werking en kwaliteitslabel (Qfor).

Wij hebben verschillende mogelijke locaties in iedere provincie. Twee vaste locaties zijn ons hoofdkantoor in Aalter en ons collega-kantoor in Geel. Daarnaast maken wij gebruik van kleinere vergaderruimtes of hotel-lounges in alle provincies. Wij bekijken met u wat haalbaar is.

Neen. Om de eenvoudige reden dat we graag in een neutrale omgeving coachen waar u niet gestoord zal worden.

Jazeker, na uw aanvraag bij Vorm, belt één van onze coaches u op. Eventueel kan u ook een kennismakingsgesprek vragen. Dan voorzien onze coaches graag een half uurtje voor u. U kan daarna beslissen of u verder wil met onze coach.

Waarschijnlijk wel. Wij bekijken met u wat uw motivatie is en in welke sector u momenteel werkt. Voelen we ons beiden daar goed in, dan coachen wij u graag.

Wegens de privacy van onze loopbaanklanten, kunnen wij geen namen vrijgeven van personen die wij gecoacht hebben. Maar al onze coaches hebben een gecertificeerde opleiding gevolgd. Daarnaast hebben wij als organisatie een Q-for kwaliteitslabel.

Hebt u een klacht? Dan horen wij dit graag!

U vindt onze klachtenprocedure hier.

Wilt u een klacht indienen? 
Dan kan dat via dit formulier of via mail.

U kan ook terecht bij VDAB of de Vlaamse Ombudscentrum:

Klachtenprocedure Loopbaanbegeleiding VDAB

Klachten kunnen gemeld worden  via 2 kanalen:
1. bij voorkeur  via de website (klachtenformulier, https://www.vdab.be/klachten
2. via de Servicelijn (0800 30 700)

De klacht komt terecht bij de Dienst Klachtenmanagement.
De burger wordt op de hoogte gesteld van de klacht, de verdere procedure en de verwachte termijn van antwoord. De klacht wordt inhoudelijk verder behandeld door de centrale expert regie en de projectopvolger in de provincie.
Alle partijen moeten gehoord worden. Dit kan via telefoon of via mail. De projectopvolger en expert regie proberen samen met de klant en het loopbaancentrum tot een oplossing te komen.
De burger krijgt het officiële antwoord steeds via de dienst klachtenmanagement.

Contactgegevens Vlaamse Ombudsdienst

• U kunt mailen of faxen:
info@vlaamseombudsdienst.be
fax 02 552 48 00
• U kunt elke werkdag van 9 tot 19u bellen op het gratis nummer 1700.
U krijgt dan een voorlichter van de Vlaamse Infolijn aan de lijn. Die voorlichter kan u meteen helpen als u informatie zoekt of als u een andere dienst dan de Vlaamse Ombudsdienst nodig heeft. Is uw probleem een typisch ombudsprobleem, dan schakelt de voorlichter u door naar ons.
• Het postadres is:
Vlaamse Ombudsdienst
Leuvenseweg 86
1000 Brussel

Waarom Vorm?
Redenen waarom u ons kiest

  • Ons Qfor kwaliteitslabel
  • Praktijkvoorbeelden, oefeningen en interactieve vormingen
  • Over gans Vlaanderen en Brussel
  • Voor alle medewerkers
  • Meer dan 8.000 cursisten
  • Flexibele organisatie van úw vormingen

Contacteer ons