Opleidingen

Teamversterkend werken in overlegmomenten

Een goed en veilig team kan enorm motiverend zijn. Het…

Meer info
Gedeelde of onderhandelde zorg (TZ)

Gedeelde zorg of onderhandelde zorg is samen met de klant…

Meer info
Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag: verdieping (wzc)

Aansluitend op de vorming ‘Begrijpen en begeleiden van moeilijk gedrag’…

Meer info
Gedeelde of onderhandelde zorg (wzc)

Medewerkers zijn soms gericht op het zorgen voor klanten vanuit…

Meer info
Boeiend presenteren (zh)

Heb je soms de ervaring dat je boodschap niet overkomt?…

Meer info
Dringende hulpverlening voor de gekwalificeerde zorgverlener (wzc)

Snelle en adequate handelingen in noodsituaties vereisen een degelijke kennis…

Meer info
Duurzaam motiveren van 4 generaties (zh)

Een duurzaam personeelsbeleid zorgt er voor dat medewerkers met energie,…

Meer info
Coachend leiderschap: verdieping (wzc)

Deel 3: De weerbarstige praktijk – GROW – Vragen van…

Meer info
Weerhaakjes in de zorg: verdieping (wzc)

Deze vorming is een vervolg op ‘Weerhaakjes in de zorg’….

Meer info
Het geven en krijgen van feedback

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening….

Meer info
Maak je zichtbaar op je werk (zh)

Deze vorming gaat over ‘groots’ denken over onszelf ipv ons…

Meer info
Van moeilijke gesprekken ‘moedige’ gesprekken maken

Lastige gesprekken bestaan alleen in onze eigen beleving. Wij geven…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van bewoners (wzc)

Is Mariette lastig als zij 4 keer na elkaar belt?…

Meer info
Kinderopvang: Brand jij of ben je opgebrand?

“Branden”…een werkwoord. Hoe is het met de vervoeging? “Brand jij”…

Meer info
Omgaan met lastig gedrag van cliënten (tz)

Werken met lastige of moeilijke cliënten vereist veel inlevingsvermogen, geduld…

Meer info
Conflicten op de werkvloer (WZC)

Samenwerken in een team is vaak overgaan van het ene…

Meer info
Positief omgaan met stress op de werkvloer voor leidinggevenden (TZ)

Meer en meer worden leidinggevenden geconfronteerd met stress op de…

Meer info
Delegeren is een kunst

Programma: 1. Wat is delegeren? – Wat? – Wanneer delegeren?…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (tz)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Zinvolle activiteiten voor bewoners met dementie (wzc)

Waar halen we de inspiratie voor een activiteit voor bewoners…

Meer info
Psycho-sociaal welzijn op het werk

In deze vorming reiken we een basispakket aan met praktische,…

Meer info
Van klantgericht naar customer delight: ambassadeur (TZ)

Deze vorming start met de introductie-sessie rond customer delight. In…

Meer info
Oplossingsgericht leidinggeven (tz)

Staat het oplossingsgericht werken als leidinggevende haaks op onze opdracht…

Meer info
Assertiviteit (TZ)

We werken rond volgende elementen: – Een juist begrip krijgen…

Meer info
Is familie moeilijk of heeft ze het moeilijk? (wzc)

Een verhuis naar een woonzorgcentrum is niet alleen voor de…

Meer info
Omgaan met verlies en rouw (WZC)

Rouwen na een ingrijpend verlies is een normale reactie. Dat…

Meer info
Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (wzc)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder…

Meer info
Peter- en meterschap (Lokale besturen)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info
De 4 fasen van dementie

Na een korte introductie op de nieuwste inzichten in dementie…

Meer info
Peter- en meterschap in de praktijk (TZ)

De opleiding bestaat uit een basisopleiding voor het introduceren van…

Meer info